رسانه آی سانگز تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران و ثبت شده در ساماندهی می‌باشد.

تاریخ و زمان مکان تشییع جنازه بهنام صفوی

ساعت و مکان تشییع جنازه بهنام صفوی + زمان مجلس ترحیم بهنام صفوی

مکان و ساعت مجلس ترحیم بهنام صفوی – زمان و مکان تشییع جنازه بهنام صفوی

تاریخ و زمان مکان تشییع جنازه بهنام صفوی

بهنام صفوی خواننده پاپ کشور متولد ۱۳۶۲ امروز ۲۳ اردیبهشت سال ۹۸، در ۳۶ سالگی و بعد از چند سال مبارزه با بیماری سرطان، در بیمارستان میلاد اصفهان چشم از جهان فروبست.

مدیر برنامه‌های بهنام صفوی در صفحه اینستاگرام خود از درگذشت این خواننده پاپ در اصفهان خبر داد.

پدر بهنام صفوی ضمن تائید خبر درگذشت این خواننده پاپ از برگزاری مراسم تشییع و تدفین این هنرمند در شاهین شهر اصفهان خبر داد.

تدین از اقوام نزدیک بهنام صفوی در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص زمان و مکان تشییع پیکر این خواننده فقید گفت: مراسم تشییع پیکر بهنام صفوی خواننده پاپ کشورمان در اصفهان برگزار می شود. برای اینکه اقوام و دوستداران بهنام از تهران و دیگر شهر‌ها خودشان را به مراسم تشییع برسانند، احتمالاً این مراسم پنجشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه برپا شود.

وی افزود: به دلیل اینکه پدر و مادر بهنام در اصفهان ساکن هستند، مراسم تشییع در اصفهان خواهد بود و برنامه ریزی شده که پیکر او را در قطعه هنرمندان اصفهان دفن کنیم.

وی در خصوص برگزاری مراسم برای این هنرمند فقید در تهران اظهار کرد: قطعاً مراسم یادبودی هم در تهران برای بهنام برگزار می‌شود؛ چراکه بسیاری از نزدیکان و طرفداران او در پایتخت ساکن هستند.

گفتنی است؛ ساعتی پس از انتشار این خبر معاون هنری و امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان اصفهان از برگزاری مراسم خاکسپاری این خواننده در روز چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت خبر داد.

تاریخ و زمان مکان تشییع جنازه بهنام صفوی

3 آگوست 2023 0
نظرات

آی سانگز، رسانه بروز دانلود آهنگ جدید ایرانی